woensdag 17 juli 2013

kort


Ik heb redelijk wat last van een pijnlijke plek net naast mijn rechterschouderblad. Da's iets dat dit seizoen af en toe de kop opgestoken heeft, een beetje vervelend maar niet onoverkomelijk. Volgende week maandag is er nog een bezoek aan de osteopaat gepland en die krijgt dat er wel weer uit.

Soit, ik heb vandaag mijn zwemtraining om die reden ingekort met 1 km.

10u15 SWIM 0:47:50; 2200m

Ik heb deze training zonder wetsuit gedaan. Het water was zalig warm : 22°C. Zonder wetsuit gaat het iets trager, maar tijdens het zwemmen weet je dat niet, en het is dus vooral het gevoel tijdens het zwemmen dat me interesseerde. En dat voelde wel goed aan. Als het zonder wetsuit is in Zurich zal het me zeker wat tijd kosten, maar ik zal geen last hebben van een onwennig gevoel in het water. Toch niet daardoor. misschien wel doordat er 2399 anderen tegelijkertijd in het water liggen. : )

Morgenvreog de laatste echte training, en dan aftellen. Eindelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten