maandag 22 juli 2013

tapering toestanden


9u30 SWIM 0:36:00; 1570m

Deze ochtend een korte training in de Blaarmeersen. 't Ging niet zo goed. Ik maakte geen snelheid. Deze week zijn de trainingen meer bezigheidstherapie dan echt trainen. Maar 't is wel niet de bedoeling dat ik dan zo futloos in het water lig. Foei!

13u Ostheopaat

's Middags één uur schouder en nek laten onder handen nemen door mijn ostheopaat-kinesist Davy. 't Was nodig want zowel een nekwervel als een rugwervel zaten blijkbaar geblokkeerd. Heeft waarschijnlijk te maken met de vele trainingsuren op de tijdritfiets.

Davy heeft alleszins een grote verdienste aan mijn huidige seizoen. Hij heeft me in september verlost van mijn achillespeesproblemen en heeft me voor de rest goed geholpen met mijn blessurepreventie. Top-kerel!

20u30 RUN 0:37:58; 8km; 12,7 km/u; gem HSL 123; max HSL 141

En dan 's avonds nog een looptraining die ik rustig gehouden heb. Het was nog zeer warm en 't is nu niet de bedoeling om mezelf af te matten.

By the way, ze voorspellen voor zondag 32 graden in Zürich. Dat zijn zeer zware omstandigheden. Maar 't is nog vroeg hé. Op zes dagen kunnen weersvoorspellingen nog grondig wijzigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten