woensdag 25 december 2013

lente


Het leek wel lente vandaag - windstil, blauwe hemel, volle zon en een gevoelstemperatuur boven de 10 graden.

11u RUN 1:05:12; 14 km; 13 km/u; gem hSL 136; max HSL 156

Een zeer goede extensieve tempo-duurloop met daarin 3 * 1 km aan LT. In principe is dat tempo 4:23, maar ik heb ze iets sneller (te snel?) gelopen: 4:20; 4:20 en 4:18.
Het voelde allemaal zeer goed aan. Geen vermoeidheid in de benen. Alleen een vervelende blaar op mijn binnenvoet. Maar dat was mijn eigen fout. Ik had gisteren mijn nieuwe steunzolen in mijn loopschoenen gelegd en was ze er vergeten uithalen. Zo'n lange duurloop kan je in het begin best met je oude steunzolen afwerken. Nieuwe steunzolen kan je best inlopen tijdens korte loopjes en/of in het dagdagelijks gebruik. Stom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten