woensdag 11 december 2013

voorzichtig

Op dinsdag heb ik voorzichtig mij power & core stability programma terug opgestart. Voorzichtig, dat betekent: lange opwarming en lange cooling down, en tijdens de power trainingen mijn hamstrings in de gaten houden. En zoals ik wel dacht: het zijn de zwaardere versies van de squats en de lunges die op dit moment mijn hamstrings teisteren. Kortom: ik schakel in mijn programma nog een tijdje terug naar de minder zware squats en lunges (zonder extra gewichteni n de nek). De hamstrings moeten eerst nog wat sterker worden alvorens ik de gewichten kan toevoegen.
Voor de rest liep alles perfect

BIKE 1:00:00; 27 km; 27 km/u; 90 omwentelingen/minuut; 110 watt

EEn half uur opwarmen op de ergotrainer, en een half uur cooling down na de power training.

CORE & POWER 0:45:00



Geen opmerkingen:

Een reactie posten