woensdag 25 juni 2014

de laatste


Voila sé : 11 maanden trainingsarbeid : het zit erop. Afgesloten vandaag met een laatste lange duurloop

RUN 1:30:20; 20 km; 13,4 km/u (tempo 4:28); gem HSL 130; max HSL 151

Het was alsof iedereen het wist vandaag. Eerst heeft collega Esther een paar kilometer met de fiets naast mij gereden, daarna neef Pieter. En ondertussen kwamen nonkel Eric en David me nog eens tegemoet gereden. Hadden jullie afgesproken dan? : )
Zo passeert de tijd wel vlot moet ik zeggen.

IK voelde me kiplekker vandaag, wat niet zo evident is op het einde van een zware trainingsblok.

Maar nu staat er mij nog slechts één ding te doen: taperen oftewel rusten om in topform te zijn op die ene dag. Ik zal vanaf nu dus enkel nog korte trainingskes doen. Niks speciaals meer.

Maar ik hou jullie, bloglezers, wel bezig hoor de volgende dagen. Nog genoeg te vertellen in aanloop naar de grote dag: 6 juli 2014 Ironman Frankfurt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten