donderdag 12 juni 2014

M45-49


M45-49, dat is de leeftijdscategorie waarin ik me sinds gisteren bevind. Het leven gaat verdoeme veel te rap. Maar echt oud worden, daar gaan we wel nog efkes mee wachten zulle.

Vandaag zo'n jong gastje van 42 gaan halen met de fiets, en hem eens wat bijgeleerd over Ironman training. : )

Eerst een lange fietsrit in de extensieve zone, maar met 4 blokken van 20 minuten in de hoog intensieve zone (daar ergens net onder overslagpols). Dat zijn dus blokken aan ongeveer 40 km/u. De jongeman heeft zich wijselijk 4 keer in mijn wiel gezet en zat naar eigen zeggen met momenten af te tellen wanneer die 20 minuten zouden voorbij zijn. I love it when a plan comes together!

BIKE 4:44:00; 158 km; 33,5 km/u; gem HSL 122; max HSL 155

Zo ongeveer ziet dat er dan uit:



Na het fietsen (nu zonder de jonge mens), de loopschoenen direct geveterd, en terug de deur uit voor een korte loop: 6 km in de hoog extensieve zone (lekker tempo @ 4:10 - 4:20), 1 km cooling down.

RUN 0:30:20; 7 km; 13,9 km/u; gem HSL 137; max HSL 145

Zet mij maar in die M45-49 categorie, mijn wilde haren ben ik nog lang niet kwijt. ; )

(sorry David dat ik je efkes gebruikt heb om mijn midlife te overwinnen, maar wel tof dat ik je naam niet vernoemd heb hé, .... en dat ik je een jongeling noem)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten