dinsdag 10 juni 2014

qualitiy monday

Na een pitiig zondagritje, was maandag ook al direct een kwaliteitsdagje, met een 4 km SWIM en een 17,5 km RUN

10u10 SWIM 1:14:12; 4000m

Alhoewel ik geprobeerd heb om niks te forceren in het water, kwam ik toch met een supergoeie tijd uit het water. David heeft zelfs één ronde zonder wetsuit gezwommen en heeft 'in mijn schouder' gezwommen. Hij zag vandaaruit dat hoge elleboog onder water weg is bij mij. Kortom, er zit nog verbetering in. volgende trainingen terug goed letten op inzetten van mijn catch.

17u30 RUN 1:18:55; 17,75 km; 13,5 km/u; gem HSL 143; max HSL 167

en in de late namiddag een pitiige duurloop. Veel in de hoog extensieve / laag intensieve hartslagzone gelopen. En in het tweede deel van de training ook eens 2 km fors doorgelopen. Zalig! Maar wel vermoeide benen en verschrikkelijk veel dorst bij thuiskomst.

2 km WU
9 km race pace and faster (grens EXT/INT)
1 recup
2 km @ 3:50-3:55
1 recup
3 EXT uitlopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten