dinsdag 10 juni 2014

zware benen


Dat ik na de training van zondag en de quality monday gisteren (met als afsluiter een pittige run) vandaag zware benen zou hebben, daar was ik zowat zeker van.

8u10 BIKE 3:35:07; 112 km; 31,3 km/u; gem HSL 110; max HSL 140

En het kwam ook uit. De eerste 60 km had ik echt geen fris onderstel. Echt harken was het niet, maar vlot is toch iets anders. Daarna ging het steeds beter. Ik had uiteindelijk het gevoel frisser thuis te komen, dan ik vertrokken was.
Niks speciaals deze rit : gewoon kilometers malen ergens in de extensieve zone. Die 31,3 km/u is eigenlijk nog een straf gemiddelde. Was wel allemaal plat buiten hier en daar een brug.

18u25 RUN 0:47:55; 10,15 km; 12,7 km/u; gem HSL 127; max HSL 141

en dan 's avonds nog eens de loopschoenen dichtgesnoerd voor een laag extensief duurloopje. Geen zottigheden zoals gisteren dus. Gewoon kilometerkes op de teller zetten en braaf blijven.

Morgen enkel zwemtraining ('t kan niet elke dag dubbele portie zijn zulle), want donderdag wordt een zware trainingsdag. To be followed....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten