zaterdag 30 maart 2013

4+


Koud, grijs, ja zelfs een paar stofsneeuwbuien. Een mens moet er wat voor over om in België een Ironman voor te bereiden dit jaar.
Meer dan 4 uur solo op de fiets vandaag. Ik heb een nieuw parcours verkend in het Waasland, tot aan de grens met Nederland. De route was gebaseerd op knooppunten. Die bordjes zijn net te klein waardoor je eigenlijk veel lichtjes in de remmen moet om te zien in welke richting het pijltje je stuurt. Ik ben ook een paar keer het spoor zoek geweest en dan draai je een paar rondjes. Verder ben ik ook af en toe door het parcours verrast, en zo zat er in totaal toch een tiental kilometer lichte cyclocross in.
Dit allemaal in acht genomen, is een moyenne van 27,4 km/u terwijl ik extensief gereden heb, echt wel top. Blij met deze lange training dus.

12u30 BIKE 4:10:14; 114,4 km; 27,4 km/u; gem HSL 117; max HSL 139



1 opmerking:

  1. Niet meer normaal idd - en toch ...
    train met een goe gevoel maar na een 3-tal uur ben je toch content om huiswaarts te rijden
    Hier aan de kust is wind mss nog een ietsje sterker en kan ik moeilijk rondjes maken tis ofwel wind tegen of wind meer !!
    groeten - norbert

    BeantwoordenVerwijderen