zaterdag 16 maart 2013

goeie benen


Vandaag had ik wel heel goeie benen. ik moest me gans de tijd inhouden, maar heb uiteindelijk 4 km hoog extensief gelopen en daarna niet minder dan 10,5 km rond mijn LT gelopen (grens extensieve - intensieve zone). Dit is zo'n dag waarop je een wedstrijd zou moeten lopen. dan had ik eens lekker plankgas kunnen geven.

15u RUN 1:08:39; 14,6 km; 12,8 km/u; gem HSL 134; max HSL 153

Volgende week heb ik een recuperatieweek. Daarna ben ik klaar om de loopkilometers op te drijven. Er mogen dan duurlopen tussen de 15 en 20 km ingelast worden. Joepieieie!

Ook het seizoen begint zo wat zijn vorm te krijgen. Ironman Zürich is natuurlijk dé wedstrijd waar het allemaal om draait, maar ik wil toch ook een paar voorbereidingswedstrijden doen. De volgende twee zijn quasi zeker :

Zondag 5 mei : kwarttriatlon Lille
Zondag 9 juni : halve triatlon Terheijden (Breda)

misschien voeg ik op 19 mei nog de kwarttriatlon van Seneffe of Zwijndrecht toe, maar misschien rijd ik die dag Tillf-Bastogne-Tilff in de Ardennen. Dat zien we wel.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten