dinsdag 5 maart 2013

happy happy joy joy


Wat een fantastische dag vandaag. 17 graden en volle zon. Geen mouwstukjes, geen beenstukjes, geen overschoenen, geen handschoenen, geen winterkledij.... gewoon genieten van de warmte en de zon.

13u BIKE 2:34:14; 76,2 km; 29,7 km/u; gem HSL 118; max HSL 147

Geen mens die het begrijpt, maar na de zeer zware stage van vorig weekend, had ik gewoonweg SUPERbenen!
Eerst tegenwind langs den dijk naar Zingem. Al snel pikte iemand aan aan mijn wiel, en na een kwartier begon hij lee over te pakken. we raapten nog wat volk op dat zich in ons wiel nestelde. In zingem sloeg ik af en zat ik terug alleen, maar ik had echt goeie benen vandaag. Op weg naar Deinze met al een schuine meewind draaide ik moeiteloos 33-34 km/u.
In Deinze bij het opdraaien van het kanaal zag ik twee fietsers voor mij, reed het gat dicht. Het waren 2 beloftes of juniores of zoiets (die gans de tijd met elkaar babbelden over hematocriet, testosteron enzoverder enzovoort. Ik trok er me niet al te veel van aan, en reed op cruise control aan 30-37 km/u met hen naar Gent. daarna zelf opnieuw 15 km beuken tegen de wind.

Gans de rit met een brede smile op mijn tote rondgereden. Die zon is onbetaalbaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten