zondag 24 maart 2013

binnenspeeltuin


Alweer een zondag in de binnenspeeltuin. : (  Ik ben echt wel een buitenmens hoor, al is dat de laatste weken niet echt te merken.


Vandaag dus volgende programma afgewerkt :

9u20 POWER TRAINING 0:35:00

krachtsessie in de fitnesszaal

10u00 BIKE (spinning) 1:40:00

Na de krachtsessie overgeschakeld naar de spinningles. Eerst een goed half uur op mijn eentje opgewarmd zodat ik bij de start van de spinningles al midden in mijn extensieve zone zat. Zo heb ik kwaliteit kunnen inlassen in een spinningles, die in se vooral laag extensief was. Ikzelf heb vooral veel hoog extensief gereden, een aantal blokjes in de intensieve zone gedaan en op 99 Luftballons helemaal in het rood gegaan gedurende 3 à 4 minuten. De tijd passeerde snel.

15u30 BIKE (rollen) 1:20:00

's Namiddags daarentegen 80 minuten zitten gapen naar 11renners die tegen de wind beukten en een peloton dat niet dichterbij kwam. En ondertussen gewoon laag extensieve kilometers malen. Extremely boring!
Maar het moest. In Zurich telt de lange winter immers niet als excuus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten